28 Mart 2016 Pazartesi

Yurt Dışı Programları

Anadolu Üniversitesi; yarım yüzyılı aşan köklü geçmişiyle, kurumsallaşmasını tamamlamış, yenilikçi, atılımcı, dinamik bir Üniversite olarak Türkiye Cumhuriyetinin önde gelen kurumları arasında yer almaktadır. Anadolu Üniversitesi, Batı Avrupa'da yirmi yılı aşkın açıköğretim deneyimi ile de Türk yükseköğretim sistemi içinde "eğitimde fırsat eşitliği" ilkesini ger­çekleştirerek yurt içinde olduğu gibi yurt dışında da eğitim hizmeti veren bir Türk üni­versitesidir. Üniversitemiz, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Batı Avrupa ülkelerinde­ki eğitim ve öğretim hizmetlerinin ardından üçüncü olarak, 2009-2010 öğretim yılından itiba­ren dost ve kardeş ülke Azerbaycan vatandaşlarına, 2012-2013 öğretim yılından itiba­ren de Kosova, Makedonya ve Bulgaristan’daki  soydaşlarımıza ulaşmaktadır.
Yurt dışı programları için internet başvuru ve kayıt işlemleri hakkında http://aof.anadolu.edu.tr adresinden bilgi edinebilirsiniz.

Yurt dışı eğitim hizmetleri hakkında aşağıdaki bağlantılardan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Batı Avrupa Programları
Azerbaycan Programları
Bulgaristan, Kosova ve Makedonya Programları
Arnavutluk ve Bosna-Hersek Programları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder