7 Mart 2016 Pazartesi

Marka İletişimi


Programın Amaçları

Marka İletişimi Önlisans Programının amacı, marka iletişimi ve pazarlama iletişiminin temel kavramlarını bilen ve bu kavramlar çerçevesinde oluşan teorik bilgiyi pratiğe dönüştürebilecek; kurum ve kuruluşların markalaşma sürecinin yönetilmesine yardımcı olabilecek; kendini gelişime ve geliştirmeye adamış; görev ve sorumluluklarının bilincinde,  her türlü görevde kurumsal, kültürel, toplumsal ve etik değerlere, sosyal adalete saygılı personel yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Programa Kimler Kayıt Yaptırabilir?

Marka İletişimi Önlisans Programına kayıt olmanın pek çok yolu bulunmaktadır. Bu programa kayıt olabilmek için kayıt türleri ve koşullarını anlatan Nasıl Öğrenci Olabilirim? sayfasını inceleyebilirsiniz.

Okutulan Dersler - AKTS Kredileri

I.YARIYIL (Güz Dönemi)
Ders KoduDers AdıZorunlu/SeçmeliTeorik/UygulamaAKTS
ALM101UAlmanca 1 (ALM)Zorunlu0+03.0
BİL101UTemel Bilgi Teknolojileri I Zorunlu3+03.0
FRA101UFransızca 1 (FRA)Zorunlu0+03.0
İKT101Uİktisada Giriş Zorunlu3+04.0
İLT107Uİletişim Bilgisi Zorunlu3+04.0
İNG101UIngilizce 1 (ING)Zorunlu0+03.0
İŞL107UGenel İşletme Zorunlu3+05.0
PSİ103UPsikoloji Zorunlu4+06.0
PZL103UPazarlama Yönetimi Zorunlu3+05.0
Toplam36
II.YARIYIL (Bahar Dönemi)
Ders KoduDers AdıZorunlu/SeçmeliTeorik/UygulamaAKTS
ALM102UAlmanca 2 (ALM)Zorunlu0+03.0
BİL102UTemel Bilgi Teknolojileri II Zorunlu3+03.0
FRA102UFransızca 2 (FRA)Zorunlu0+03.0
HİT102UHalkla İlişkiler Zorunlu3+04.0
İLT110UUluslararası İletişim Zorunlu3+04.0
İNG102UIngilizce 2 (ING)Zorunlu0+03.0
MAİ102UMarka ve Yönetimi Zorunlu3+04.0
MAİ104UMarka İletişiminde Analiz ve Araştırma I Zorunlu3+04.0
PZL106UBütünleşik Pazarlama İletişimi Zorunlu3+04.0
TAR116UGenel Uygarlık Tarihi Zorunlu3+04.0
Toplam36
III.YARIYIL (Güz Dönemi)
Ders KoduDers AdıZorunlu/SeçmeliTeorik/UygulamaAKTS
İLT207Uİkna Edici İletişim Zorunlu3+04.0
İŞY203UYenilik Yönetimi Zorunlu3+04.0
MAİ201UReklamcılık Zorunlu3+04.0
MAİ203UMedya Planlama Zorunlu3+04.0
PMY201UPerakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Zorunlu3+04.0
PZL209UTüketici Davranışları Zorunlu3+04.0
TAR201UAtatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I Zorunlu3+03.0
TÜR201UTürk Dili I Zorunlu3+03.0
Toplam30
IV.YARIYIL (Bahar Dönemi)
Ders KoduDers AdıZorunlu/SeçmeliTeorik/UygulamaAKTS
İLT206UDijital İletişim ve Yeni Medya Zorunlu3+04.0
KÜL202UGörsel Kültür Zorunlu3+04.0
MAİ202UMarka İletişiminde Analiz ve Araştırma II Zorunlu3+04.0
MAİ204UMarka İletişim Kampanyaları Zorunlu3+04.0
MAİ206UMarka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları Zorunlu3+04.0
MAİ208UReklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Zorunlu3+04.0
TAR202UAtatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II Zorunlu3+03.0
TÜR202UTürk Dili II Zorunlu3+03.0
Toplam 

Sınavların Değerlendirilmesi ve Ders Geçme

Sınavlar sayfasından;
  • Sınavların nasıl yapıldığı ve organizasyonu,
  • Sınavların hangi tarihlerde yapılacağı,
  • Sınava girmek için gerekli belgeleri ve sınavda uyulacak kuralların neler olduğu,
  • Sınav süreleri,
  • Sınavda sorulan sorular ve cevapların yayınlanması,
  • Sınav sonuçlarının ilan edilmesi,
  • Sınav sonuçlarına yapılacak itirazlar
hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Ayrıca, sınavların değerlendirilmesinde kullanılan yöntemleri bilmek ve derslerinizden nasıl geçebileceğinizi öğrenmek için Öğrenci Değerlendirme Sistemi sayfasından bilgi edinebilirsiniz.

Mezuniyet Koşulları

Marka İletişimi Önlisans Programında 120 AKTS kredilik ders alıp, tüm dersleri başarı ile tamamlayan FF, YZ, DZ notu olmayan, Genel Not Ortalaması (GNO) en az 2,00 olan ve diğer yükümlülükleri yerine getiren öğrenciler mezun olabilirler. Bu kredilerin altında eksik kredi ile mezun olunamaz.
Marka İletişimi Önlisans Programında mezuniyet koşullarını yerine getiren öğrenciler, “Açıköğretim Fakültesi Marka İletişimi Önlisans Programı Diploması” alırlar.

Dikey Geçiş Olanakları

Marka İletişimi Önlisans Programından mezun olan öğrencilerin, örgün öğretim ya da açıköğretim lisans programlarının 5. yarıyılından lisans öğrenimine devam edebilmeleri için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girmeleri gerekmektedir.
Bu programdan mezun olan öğrenciler, dikey geçiş kapsamında başvurabilecekleri lisans programlarını, bu programların koşullarını ve bu programlara alınacak öğrenci sayılarını gösteren 2016 Meslek Yüksekokulları İle Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Kılavuzu’ndan detaylı bilgiye ulaşabilirler. Bu kılavuzda, adayların nasıl başvurabilecekleri, lisans programı tercihlerini nasıl yapacakları, sınav, değerlendirme ve yerleştirme işlemleri, meslek yüksekokulu müdürlükleri ve açıköğretim önlisans programlarının bağlı olduğu birimlerce yürütülecek işlemlerle ilgili ilke ve kurallar yer almaktadır.

İş Olanakları

Marka İletişimi Önlisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar, üretim ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşların; işletmelerin marka yönetimi birimlerinde, pazarlama bölümlerinde, reklam bölümlerinde, halkla ilişkiler bölümlerinde, kurumsal iletişim bölümlerinde ve reklam ajansları, halkla ilişkiler ajansları, yapım şirketlerinde çalışma olanağına sahip olabilmektedirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder