17 Mart 2016 Perşembe

İktisat Fakültesi




İktisat Fakültesi




1993'te kurulan İktisat Fakültesi, Açıköğretim Sistemi ile eğitim vermektedir. Açıköğretim Sistemine ek olarak akademik danışmanlık ve uygulama hizmetleri ile yüz yüze ve İnternet üzerinden eğitim de yapılmaktadır. İktisat, Maliye, Kamu Yönetimi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri ile Uluslararası İlişkiler bölümleri vardır.
Fakülte bu derslerin yürütülmesi sırasında, basılı ders malzemeleri ve televizyon yayınlarından yararlanmanın ötesinde, İnternet, bilgisayar destekli eğitim, telekonferans gibi gelişmiş teknolojileri kullanarak bu teknolojilere öğrencilerin de uyumunu sağlamak ve teknolojik etkileşim yaratmak çabası içindedir. Ayrıca uygun bulunan bölgelerde akademik danışmanlık ve uygulama hizmetleri (yüz yüze eğitim) de verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder