28 Mart 2016 Pazartesi

İşletme Fakültesi

İşletme Fakültesi, 1982-1983 öğretim yılından bu yana uzaktan eğitim uygulamasını sürdüren Açıköğretim sisteminin, 1993'te yeniden düzenlenmesiyle kurulmuştur. İşletme Fakültesi, yükseköğretimin geniş kesimlere yaygınlaştırılmasına önemli ölçüde katkıda bulunan bir fakültedir. Fakülte, Açıköğretim sisteminin; TV programları, yüz yüze danışmanlık dersleri, e-öğrenme, alanında en uzman öğretim üyelerinin özel olarak hazırladığı ders kitapları gibi zengin olanaklarını öğrencilerinin hizmetine sunmaktadır. Nitelikli ve güncel işletmecilik eğitimini geniş kitlelere yayma yolunda uzun yıllara dayalı bir deneyime sahip olan İşletme Fakültesi, kitaplarını ve eğitim platformlarını, her dönem en güncel bilgilerle dünya ölçeğinde yenilemekte ve uluslararası güncel bilgiyi alan ve bu ülkenin koşullarıyla bağdaştırabilen öğrencilerin yetiştirilmesine katkıda bulunmaktadır.
2015-2016 öğretim yılında "Havacılık Yönetimi" ve "Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi" lisans programları yeni açılmıştır.

İşletme Fakültesi Bölümleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder