28 Mart 2016 Pazartesi

Boğaziçi'nden lisansüstü programları için tanıtım günü

Boğaziçi Üniversitesi 2 Nisan Cumartesi günü 10.00-18.00 saatleri arasında 
Lisansüstü Programlar Tanıtım Günü düzenleyecek.
Boğaziçi Üniversitesi 2 Nisan Cumartesi günü 10.00-18.00 saatleri arasında Lisansüstü Programlar Tanıtım Günü düzenleyecek.


Boğaziçi Üniversitesi, lisans mezunu, eğitim aldığı branşta veya ileride çalışmak istediği alanlarda uzmanlaşmak isteyenler için lisansüstü programları tanıtım günü düzenliyor. 

Amacı, öğrencilerin bilimsel araştırma yaparak bilgilere erişme, değerlendirme ve yorumlama yeteneğini kazandırmak, mesleki konuda derin bilgi kazandırmak ve mevcut bilginin uygulamada nasıl kullanılacağını göstermek olan lisansüstü programları, Boğaziçi Üniversitesi Öğrenci Faaliyetleri Binası’nda 2 Nisan Cumartesi günü 10.00-18.00 saatleri arasında yer alacak etkinlikle tanıtılacak. 

Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Enstitüsü, Biyomedikal Mühendisliği Enstitüsü, Çevre Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü ve Sosyal Bilimler Enstitüsü’nden öğretim üye ve öğrencilerin de katılacağı tanıtım gününde programlar hakkında detaylı bilgi sunulacak. 

Yüksek Lisans ve Doktora Programları ve İkinci Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programları tanıtımlarının da yapılacağı etkinlikte, lisansüstü programlarının yanı sıra, katılımcılara akademik hayat ve kariyer planlarıyla ilgili bilgilendirmeler yapılacak.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder