28 Mart 2016 Pazartesi

Üniversite Öğrencileri Gönüllü Matematik Eğitimi Veriyor

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü üçüncü sınıf gönüllü öğrencileri topluma hizmet uygulamaları kapsamında Akpınar Köyü Ortaokulu öğrencilerinin matematik bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi amacıyla Gönüllü Matematik Eğitimi projesi uyguluyor.

3 gün önce
Üniversite Öğrencileri Gönüllü Matematik Eğitimi Veriyor, System.String[]


Adıyaman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü üçüncü sınıf gönüllü öğrencileri topluma hizmet uygulamaları kapsamında  Akpınar Köyü Ortaokulu öğrencilerinin matematik bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi amacıyla Gönüllü Matematik Eğitimi projesi uyguluyor.

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Emrullah Erdem'in yürüttüğü proje kapsamında  Adıyaman Üniversitesi ile  Adıyaman İl  Milli Eğitim Müdürlüğü arasında yapılan işbirliği yaparak  Adıyaman ÜniversitesiEğitim Fakültesi üçüncü sınıf gönüllü öğrencileri tarafından dezavantajlı konumda bulunan  Akpınar Köyü Ortaokulu öğrencilerine destek olduğunu söyledi. Yrd. Doç. Dr. Emrullah Erdem, "Bir dönem boyunca  Adıyaman Üniversitesi gönüllü öğrencilerinin her biri 3 öğrenci ile ilgilenerek matematik başarılarını artırmaya çalışıyor. Böylece hem  Adıyaman Üniversitesi'nde eğitim gören öğretmen adayları uygulamalı olarak geleceğe hazırlanırken hem de  Akpınar Köyü Ortaokulu öğrencilerine matematik dersi konusunda yardımcı oluyor" dedi. - ADIYAMAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder