30 Ağustos 2009 Pazar

Eğitim Vakfı - Eğitim Vakıfları Listesi

Eğitim Vakfı - Eğitim Vakıfları Listesi


Türkiye'de bulunan eğitim vakıflarının listesini ve eğitim vakıflarının web sayfalarını bu sayfamızda bulabilirsiniz. Listeye eklemek istediğiniz vakıflar için info@okulariyoruz.biz adresine eposta atabilirsiniz.


Alarko Kültür ve Eğitim Vakfı
Anne Çocuk Eğitim Vakfı, AÇEV
Antalya Eğitim ve Araştırma Vakfı, ANTEV
Asım Kocabıyık Kültür Eğitim Vakfı
ATOSEV Adana Ticaret Odası Sosyal Hizmetler ve Eğitim Vakfı
Aydın İli ve İlçeleri Eğitim, Araştırma ve Yardım Vakfı
Aziz Nesin Vakfı
Batı Trakya Eğitim Kültür ve Sağlık Vakfı
Bornova Anadolu Lisesi Eğitim Vakfı
Cam Ocağı Vakfı
Çağdaş Eğitim Vakfı, ÇEV
Dr. Nejat F. Eczacıbaşı Vakfı
Galatasary Eğitim Vakfı
Hacettepe Eğitim Vakfı
Hacı Ömer Sabancı Vakfı
ICEP Burs Vakfı
İstanbul Eğitim ve Kültür Vakfı, İSTEK
İstanbul Erkek Liseliler Eğitim Vakfı, İELEV
İstanbul Teknik Üniversitesi Vakfı
Karamürselliler Vakfı
Kenan Evren Eğitim Kültür Vakfı Özel Marmaris Koleji
Kuşadası Eğitim ve Geliştirme Vakfı, KEGEV
Milli Eğitim Vakfı, MEV
ODTÜ Prof. Dr. Mustafa Parlar Eğitim ve Araştırma Vakfı
Saint-Joseph Lisesi Eğitim Vakfı
Sakarya Üniversitesi Vakfı
Sani Konukoğlu Vakfı
Selçuk Üniversitesini Yaşatma ve Geliştirme Vakfı
Sema Yazar Gençlik Vakfı
TED Ankara Koleji Vakfı Okulları
Teknik Eğitim Vakfı, TEKEV
Terakki Vakfı
Toplum Gönüllüleri Vakfı
Türk Alman Kültür ve Eğitim Vakfı İlköğretim Okulu, TAKEV
Türk Eğitim Vakfı, TEV
Türk Kültür Vakfı, TKV
Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı, TEGV
Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı, TOÇEV
Uluslararası Eğitim ve Kültür Vakfı, KATEV
Vehbi Koç Vakfı
Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı
Yumlu Eğitim Kültür ve Bilimsel Araştırma Vakfı
1884 Eğitim, Kültür ve Dayanışma Vakfı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder