30 Ağustos 2009 Pazar

ALARKO KÜLTÜR VE EĞİTİM VAKFI BURSLARI (ALEV)

Alarko Bursları ve Alarko Eğitim ve Kültür Vakfı
Alarko Kültür ve Eğitim Vakfının amacı, ulusumuzun çağdaş uygarlık seviyesine ulaşması için toplumumuzun eğitim ve kültür seviyesinin yükselmesine katkıda bulunmaktır. Alarko Kültür ve Eğitim Vakfı (ALEV), bu amaçla eğitim çağındaki başarılı ve kabiliyetli gençlerin yetişmesi için her yıl "Karşılıksız Burslar" vermektedir.
Alarko bursu vakfın kuruluş statüsü ve Mütevelli Hey'et kararı ile 3 kategoride verilmektedir.
Bunlar;
1- Üniversite Bursları ,
2- Endüstri Meslek Lisesi ve Teknik Lise Bursları ,
3- Alarko Mensubu Çocukları Burslarıdır .
Alarko Kültür ve Eğitim Vakfı 'nın vermiş olduğu Alarko bursları hakkında detaylı bilgiler, bursların veriliş şekli ve koşulları yukarıdaki başlıklarda belirtilmiştir. Alarko Vakfı Yönetim Merkezi
Muallim Naci Cad. No:69 34347 Ortakoy
Istanbul
Tel
:
90 212 227 52 00
Fax
:
90 212 261 84 31
e-mail
:
alev@alarko.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder